Poppasen pyörät

Tarinoita polkypyörien kunnostuksesta, kromin kiillottamisesta ja epätoivosta. Kunnostajana asioista aivan liian vähän tietävä ja yli-innostunut pyöräfanaatikko.

tiistai 8. syyskuuta 2009

Maalinpoistoa.

›
Pienen tauon jälkeen palasin jälleen pyörien kimppuun. Kun hankin pyörät viime toukokuussa en arvannut että itselleni varaama reilun vuoden ...
lauantai 22. elokuuta 2009

Väliaikapäivitys

›
Ajan hammas on purrut mutta ei niin syvään kuin aluksi näytti. 1/8 hiomiseen meni noin puoli tuntia, joten nopeaa hommaa tämä ei kyllä ole.
tiistai 18. elokuuta 2009

Kampien pesu, hionta ja kiillotus (osa 1/2)

›
Laatikosta sattui seuraavana käteen Marjatan kammet. Lähtötilanne näytti tältä: Kun vanhat rasvat oli pesty pois saippuavillalla ja tiskiain...
2 kommenttia:
tiistai 11. elokuuta 2009

Kyllä se siitä vielä.

›
Aloitin wanhojen pyörien kunnostamisen kokeilemalla mitä pystyisin tekemään ruostuneelle ja syöpyneelle stemmille. Kyselemällä ja kokeilemal...
tiistai 30. kesäkuuta 2009

"Ope, mitä sit kun on valmis?"

›
Nyt se on valmis, ainakin toistaiseksi. Osat lyhyesti: Satula - Brooks B17 Satulaputki - Campagnolo Stemmi - Cinelli Tanko - ilmaiseksi saat...
2 kommenttia:
lauantai 27. kesäkuuta 2009

Latte testiajossa

›
Kyyllä! Se pyörii sittenkin... Latte, jonka siis piti olla maitokahvin värinen, mutta josta tuli herrapyörän näköinen ja oloinen kohtalon sa...
maanantai 15. kesäkuuta 2009

Olavin ja Marjatan parissa opittua - fauber-keskiö ja sen purkaminen

›
Forumin mukavat pojat osasivat neuvoa aikaisempien postien perusteella että ongelmaa aiheuttanut keskiö on nimeltään Fauber. Sitä ei enää va...
16 kommenttia:
›
Etusivu
Näytä internetversio

Tietoja minusta

Topi Laitinen
Tarkastele profiilia
Sisällön tarjoaa Blogger.